Biztonság a hétköznapokban...

Biztonságos Élet

Biztonságos Élet

ITT KEZDD!

2018. április 17. - adameczmate

Most egy személyes történetet fogok veled megosztani, hogy én hogyan is értettem meg a lényegét, hogy miért van szükségem megtakarításra.

Amikor én 15 éves voltam, naponta 200 Forintot kaptam, hogy reggelit vegyek magamnak az iskolában. Ez akkoriban még bőven elég volt egy szelet pizzára, vagy egy kakaóscsigára. De én mást tettem. Nem költöttem el, hanem inkább félretettem. Fiatalon felismertem, hogy lehet, hogy a 200 Forint egy napra kevés, de ha kicsit elszánom magam és gyűjtök, akkor az 1 héten már ezer forint, egy hónapban pedig 4.000 (H-P kaptam a reggelire valót), ami akkori fejjel már nagy összegnek számított.

Igaz, hogy én akkor éppen a kedvenc számítógépes játékomra, vagy épp a legmenőbb telefonra gyűjtöttem, de ez az elven nem változtat. Mindig találtam egy célt, amire gyűjthettem. Sokszor előfordult, hogy nem volt meg még a szükséges összeg, de a szüleim kipótolták, mert látták, hogy milyen elszántan küzdök érte. Napjainkban nem sok ember engedheti meg magának, hogy maximálisan az ízlése szerinti házat/lakást vegyen, ami az árakat tekintve érthető. Egy átlag magyar fizetésből, ha valaki nem szeretne hitelt felvenni, egy jó környéken lévő budapesti lakás körülbelül a 20 évi teljes fizetésébe kerül. De ha csak a vidéki árakat nézzük, egy közepes kategóriájú ház árát is több évbe telik összegyűjteni. Egy mai friss diplomás vagy friss OKJ vizsgás fiatalnak így milyen esélyei lehetnének?

Itt jön képbe az, amit én 15 évesen megtapasztaltam. Lényegében a takarékprogramok elvét tanultam meg, már egészen fiatalon. Apró léptekben kezdtem haladni, mindig egy fix összeget tettem félre, amennyim volt (200 Ft). A végcélnál pedig a szülők megtámogattak és kipótolták az addig összegyűjtött pénzemet.

Egy optimális takarékprogram is így működik. Havonta egy fix összeget félreteszel, és a célhoz közel kapsz egy fix összegű állami támogatást az összegyűjtött összeged mellé. Ez egy előre meghatározott terv alapján készül és teljesen kiszámítható. Ez az én történetem, ezért tudom mindenkinek ajánlani a takarékprogramokat. Ha te is szeretnél biztos nyugdíjat magadnak, vagy egy házat a jövőben, keress bizalommal, mert tudok benne segíteni. Kérlek, engedd meg, hogy leromboljam a rossz, erőszakos üzletkötők által okozott tévképzetet.

Az alábbi elérhetőségeket válaszolok minden kérdésedre:

Mobil: 06 20/ 556 7167 (Máté)
Email: abiztonsagoselet@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/biztonsagoselet/
Instagram: https://www.instagram.com/biztonsagoselet/

Vagy csak dobj egy üzenetet Facebook-on a számoddal és visszahívlak!

Bölcs döntést kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://abiztonsagoselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9213841958
süti beállítások módosítása